úterý, února 27, 2007

Třídní sraz se základkou - 2007

Na 23. února svolala Andrea po několika nezdařených pokusech třídní sraz. Bylo domluveno, že se sejdeme, stejně jako před rokem v celkem útulné putyce jménem Továrna, což je hospoda, kde se dá hrát i boulas, fotbálek a další zpříjemňovače času. Protože jsem si ten den koupil novej digitál od Pentaxu, chtěl jsem ho hned vyzkoušet a proto jsem si cestu do Továrny zpřijemnil vystoupením u Národního divadla, kde jsem nacvakal (natrénoval) první fotky. Musím říct, že se mi s ním fotí skvěle. Po krátké době, kdy jsem udělal pár záběrů Pražského hradu, Hradčan, Národní třídy a Národního divadla, jsem se vrátil zpět na nástupní ostrůvek a čekal na tramvaj. S Honzou Zelenkou jsem měl sraz v půl sedmé na Náměstí bratří Synků. V klamné představě, že sraz začíná až od sedmi hodin, jsme se s Honzou dohodli na půl sedmé, s tím, že budeme mít alespoň čas na probrání soukromých věcí ze světa bussinesu :-) S menší časovou ztrátou jsme se za deset minut sedm sešli kousek od hospody s tím, že toho již mnoho neproberem. A taky neprobrali. Po vstupu do nitra hospody jsme zjistili (vlatně to jsme zjistili již před hospodou, neboť mi volala nedočkavá Andrea, kde že jako jsme, že už tam všichni jsou), že už je koulení boulí v plném proudu. Andrea už byla malinkato připitá, což se později projevilo ve schopnosti organizmu odolávat alkoholu... :-) Nutno podotknout, že brzy začali i ostatní náskok Andrey dohánět. Já s Honzou Zelenkou nevyjímaje. V osm hodin rezervace na boulas vypršela a tak jsme se všichni do jednoho odebrali ke stolu, kde se začal konzumovat alkohol "ve velkém" :-). Po chvilce dorazili fešné slovenské děvy od Pall Mallu s nabídkou cigaret a možností zahrát si hru o zajímavé ceny. První hrál David, potom Andrea a nakonec já. David vyhrál "jakobyautdorovouskorotermosku", Alča pěkný oranžový palčáky, já to samý jako David, za což jsem byl vskutku rád (hned v neděli jsem ji vyzkoušel a není zase tak špatná). Potom už následovalo nezměrné pití. Kolem druhé hodiny jsme se rozloučili a společně odjeli taxíkem domů. Hezkej pátek!
Všechny fotky si můžete prohlídnout tady




1 komentář:

 
Egirls4you.com - Free and Nude Live Erotic Video Chat