neděle, března 16, 2008

Práce na plantáži

Dnes je tomu přesně měsíc, co jsem začal pracovat ve Willisbrook orchard v Brighwater jakožto sběrač jablek (otrok). Práce je to velice, zdůrazňuju, velice namáhavá :-). Prvních čtrnáct dní mé tělo trpělo pod tíhou nepřeberného množství jablek. Začali se ozývat záda, ramena, atd. Nyní se situace víceméně stabilizovala a tak průměrně denně natrhám 4 biny jablek (maximum bylo 6 binů). Pro představu, jeden bin je dřevěnná bedna, do které se vejde přibližně 400 kg jablek. Celkově je zde potřeba nasbírat 3000 binů, o které se podělí 18 sběračů. Skoro všechny jabka se sbírají na třikrát, což znamená, že musíme vybírat ty správně červený. Na to dohlížejí pomocníci otrokáře, který nám jen tak něco neodpustí. Za jeden bin dostáváme 30 NZD + 3 NZD jako bonus (pokud v binu nenajdou potlučený jabka, zelený jabka, jabka bez šťopek, atd. ), který dostaneme na konci sezóny. Pracujeme od 8 od rána přibližně do 16:30. Někdy děláme i v sobotu. K práci používáme takový plechový žebříky, který jsou celkem těžký ( a obdivuju ženský, který dokážou celej den přenášet žebřík od jednoho stromu k druhýmu) a ze kterých sem tam někdo spadne. Poslední kdo spadnul byl můj kolega Russel (Kiwák). Kromě Russela tu se mnou sdílejí jednu kuchyň, dva záchody a jednu sprchu další 3 češi (Radek, Michala, Hanka), 1němka (Jennifer) a pár z Irska (jsou tu nový, neznám jména). Před pár dny musel odejít můj spolubydlící Mickey z Jihoafrický Republiky, protože nedostal vízum (neměl v pasu volnou stránku na razítko ). Jelikož zítra pravděpodobně přijede další češka, která tu bude bydlet, budu se muset přistěhovat k Russelovi. Co se týká ubytování. Bydlíme v takových buňkách pro dva lidi přímo uprostřed plantáže (sadu), za které platíme 42 NZD za týden včetně elektřiny. Na ubytování si tedy nemůžu v žádným případě stěžovat už jen proto, že buňky jsou úplně nové. Jelikož se snažím co nejvíce ušetřit, abych si na Fiji, kam odlétám 20.5., mohl pořádně užít, velmi často si dělám pizzu, která mě vyjde asi tak na 2-3 NZD. Stává se ze mě profík přes pizzu :-). Mimo pizzy si občas peču chleba nebo ciabattu. Co se týká mého příjezdu do ČR, tak už mám termín. Na Fiji budu přibližně 3 týdny, potom mě čeká mezipřistání v Soulu, abych nakonec v Praze přistál 10.6. v 18:30 CET. Příští týden jsou tu velikonoce (4 dny volna), tak se pokusím vymyslet nějakej výlet. Víc už mě nenapadá, snad jen, že už se těším až zase uvidím ty známý ksichty :-)

Tak zatím..., užívejte jara
Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
Egirls4you.com - Free and Nude Live Erotic Video Chat