čtvrtek, září 11, 2008

Konecne zase zacina pohoda

Kratka zprava:
Po navratu z Fiji jsem mel mensi problemy, ktere se tykaly hlavne penez (vse jsem utratil na Fiji) dale pak lehci deprese z nadchazejicich statnic a navic stres pri hledani prace. Nyni se jiz ale situace stabilizovala, obhajil jsem bakalarku, udelal statnice a stal se ze me Blbec. Navic jsem si mezitim nasel slusnou pracicku v Cesky sporitelne. Uz mam za sebou 4 pracovni dny a zatim si nemohu stezovat. Uvidime, jak se dal bude vyvijet muj zapal pro praci :-). Jinak teda jsem byl prijat na pozici IT vyvojar.

2 komentáře:

  1. Congratulations to all your achievements!:-) Jen tak dal ;-) Mej se krasne,Pistalka M.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15:06

    Cau Honzo, nahodou jsem po delsi dobe zase zabrousil na tvoje stranky a koukam, ze momentalne asi sedime ve stejnym baraku :-).

    Tak se mi ozvi az budes mit chvilku, najdes me v Outlooku (teda aspon doufam, ze sem si to nepoplet :-)).

    Mej se Martin Marik (ze stredni)

    OdpovědětVymazat

 
Egirls4you.com - Free and Nude Live Erotic Video Chat